Gyakori kérdések

 

Mit tegyek ha a nekem tetsző csokornyakkendő nincs készleten? 

Ha az általad választott csokornyakkendő nincs készleten akkor az info@italog.hu e-mail címre írj nekünk üzenetet. Felvesszük a kapcsolatot a tervezővel és ha még elérhető a szövet amiből a csokornyakkendő készül akkor 1-2 hét alatt megérkezhet a rendelésed.

Kötötten érkeznek a csokornyakkendők?

Igen, a csokornyakkendők alaphelyzetben készre kötötten érkeznek, és nyakméretük pánt segítségével állítható. Van lehetőség a csokornyakkendőkből köthető verzió rendelésére is.

Milyen hamar kapom meg a csomagom? 

Amennyiben 13:00-ig leadod a rendelésed és az összes általad megrendelt termék raktáron van, a csomagot már másnap megkaphatod. Ha a termék nincs raktáron akkor e-mailben vagy telefonon egyeztetünk veled a várható beérkezésről.

Ha a csokornyakkendőre különösen hamar lenne szükség javasoljuk hogy telefonon keress minket és igyekszünk mindent megtenni hogy a terméket a kívánt időben és helyszínen átvehesd.

Telefonszám: +36 30 643 69 29

 

Hogyan fizethetek?

A terméket a futárnak tudod kifizetni készpénzben, vagy fizethetsz előre utalással is. Bővebb tájékoztatást itt találsz: “Fizetés és szállítás”

Milyen szállítási módok közül választhatok?

MPL Futárszolgálat

Az MPL a Magyar Posta csomagszállítási szolgáltatása. A csomagot az általad megadott címre a posta szállítja ki hétköznapokon 8-17 óra között. Külön díj / +150 Ft / ellenében kérheted, hogy a csomagot 17-20 óráig szállítsák ki, illetve kérhetsz szombati kézbesítést is 8-12 óráig. / +500 Ft /

A magyar posta SMS és e-mail értesítést küld a küldemény állapotáról, várható érkezéséről.

Posta Pont szállítási mód

Kérheted, hogy a csomagot az általad megjelölt PostaPont-ra, MOL Posta Pontra, vagy csomagautomatába szállítsák, és ott nyitvatartási időn belül bármikor átveheted. SMS és e-mail értesítést kapsz ha a csomag megérkezett.

Csomagautomata

A Posta Pont szállítási móddal kérheted azt is, hogy a csomagot egy csomagautomatából tudd átvenni, mely a nap 24 órájában üzemel. Így időbeli kötöttségek nélkül tudod átvenni a csomagot, amikor Neked a legmegfelelőbb. Az elérhető csomagautomatákról itt tájékozódhatsz: www.csomagautomata.hu

MOL Posta Pont

A csomagot az ország 125 MOL töltőállomásán üzemelő Posta Ponton is át tudod venni, itt lehetőséged van bankkártyás fizetésre is.

A MOL Posta Pontokról itt tájékozódhatsz:

www.posta.hu/static/internet/picture/MOL_PickUp_20130524.jpg.jpg

Személyes átvétel

A termékeket előzetes egyeztetés után személyesen is átveheted irodánkban Szombathelyen a Semmelweis Ignác u. 4-6. címen. Ebben az esetben természetesen nincsen szállítási díj.

Mi történik, ha nem vagyok otthon amikor megérkezik a csomag?

A postás kétszer tesz próbát a csomag kézbesítésére. Az első sikertelen kísérlet után értesítőt hagy hátra és a következő munkanapon ismét megkísérli a csomag kézbesítését.

Amennyiben a megrendelés során megadod a telefonszámod a második kézbesítési kísérlet előtt a Magyar Posta telefonon keres majd a kiszállítás egyeztetésének céljából. Ha a második kézbesítési kísérlet is sikertelen a postás a csomag átvételének helyéről és a megőrzés időtartamáról ismét értesítőt hagy.

Mit tartalmaz a vételár?

Az oldalon feltüntetett árak bruttó árak, a 27%-os Áfa-t tartalmazzák.

Milyen termékekre vonatkozik az elállás joga? Mi az elállás menete?

A webáruházak vásárlóit megilleti az elállás joga, melynek értelmében a vásárló a vásárlástól számított 14 napon belül elállhat a szerződéstől.

Ha szeretnél élni az elállás jogával, e-mailben elküldjük számodra az elállási nyilatkozatot, amit kitöltve a termékkel együtt kell a részünkre eljuttatnod. (Italog Hungary Kft. 9700 Szombathely Semmelweis Ignác u. 4-6. ) Utánvétes csomagot NEM veszünk át!

A 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet értelmében a webáruház köteles a vásárlás összegét legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.